Erotiska tårtor


Denna tårtan gjorde jag och min syster till vår bror när han fyllde 40. Den blev en succé på festen och alla gubbarna blev galna.
Det är en helt vanlig princesstårta som är skuren efter en mall. Inte så svårt som det ser ut. Det gäller bara att ha fantasi och en rejäl portion tålamod. Man kan göra alla möjliga figurer istället för att bara göra en helt vanlig princesstårta. Det gör kalaset och festen mycket roligare. Kom bara ihåg att ha en bra ritning så du inte tappar inspirationen.
I höst fyller min svåger 40, och jag har redan börjat fundera på vad han ska få för motiv.


Undrar just hur stor efterfrågan är på tårtor med erotiska motiv. Det behöver ju inte vara en avbild av ett kön, det kan ju bara vara två bröst eller något liknande. Det finns bagerier som är specialinriktade på just den genren.
Jaja, nog svamlat om detta.
Hoppas i alla fall att ni får lite inspiration och kanske gör en tårta formad som ett hjärta på söndag när det är alla hjärtans dag.

/Anna

Kommentarer:

1 Karin:

skriven

Hej vilken underbar tårta, jag gillar könshåret...! ler

Ska lägga till din blogg i listan över bloggar jag följer, kram Karin

Kommentera här: