0 Läs mer >>
Min mamma skulle till sin granne på kräftskiva. Hon hade blivit tilldelad uppdraget att fixa efterrätten. Ännu en gång fick jag rycka in och rädda festen. Denna gången blev jag riktigt nöjd!
/ Anna

Kräftskiva

0 Läs mer >>
Min minsta systerson önskade sig som vanligt en tårta till sitt kalas. Jag hade ingen aning om vad det var för en gubbe han ville ha men efter lite sökningar så hittade jag den specifika gubben. Han skjuter tydligen ärtor. 
/Anna

Plants vs Zombies

0 Läs mer >>
Min pojkvän bönade och bad på sin födelsedag att jag skulle göra en gräddtårta. Och snäll som jag är så är det väl klart att jag gjorde det! 

/Anna

En klassiker

0 Läs mer >>
Hoppsan! Det var verkligen länge sedan jag var aktiv här. Fy skäms på mig! Har haft ett lite turbulent år. Blev överraskad med en graviditet och är nu mamma till en helt bedårande liten flicka. 
Men trots det så har det ändå blivit lite bakning. Tänkte inom kort lägga ut lite bilder med korta texter. 

/Anna

Oj!